Synergy Worldwide

Synergy Worldwide

Pozdravljeni!

Moje ime je Matijaž Žbogar. Sem neodvisni distributer podjetja Synergy Worldwide. V svojem življenju sem zmeraj se boril z boleznimi. Že kot 3 mesečni otrok sem imel prvo srečanje z kirurškim nožem. Zavedati sem se začel, kaj se z mano dogaja že v 5 letu svoje starosti. Stalno sem imel prehlade, gripo, angino, obiskoval bolnišnice. Pri 15 letu starosti sem se odločil končati to. Začel sem se ukvarjati z športom (kolesarjenje). Moj prvi in prevelik podvig kolesariti na vrh naše gore Lisce. Seveda ker sem bil neizkušen sem že pri prvem ovinku popustil. Vendar nisem odnehal. Dokler nisem že čez 5 let kolesaril na Vršič.

Tura je bila zelo dolga. Saj sem kolesaril od Sevnice do Vršiča in nazaj. Tu sem prvič naletel na pomankljivosti (energija mi je pošlja, padala mi je volja ... ). Vedel sem da nekaj manjka. Takrat ni še bilo na voljo takih izdelkov kot so danes. Bili so proteini, ki so imeli zelo slab vonj. Energijskih pijač ni bilo še takrat kot so danes. Leta in leta sem iskal izdelek, ki bi ustrezal meni. V tem času so nastali izdelki, ki so celo škodljivi za zdravje. Jaz pa na splošno dam veliko na zdravje. Majhen slab občutek, že sprožim alarm. 
Tako se je začelo moje zavedanje o zdravju in njegovi preventivi. Po dolgem iskanju sem letos naletel na Synergy Worldwide in se odločil, da sodelujem z njimi. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar